Michael Packàrd - balina tarafından yutulan ve hayatta kalan adam

0
New England'da ıstakoz avcısı olan Michael Packard, Cape Cod kıyılarında bir kambur balinanın ağzına girmenin nasıl bir şey olduğunu anlattı.



j"Aman Tanrım, bir balinanın ağzındayım ve beni yutmaya çalışıyor. Kendi kendime düşündüm, sonunda öleceğim sanırım ''Buradan kurtuluşum yok'' dedi.

Michael Packard olayı




56 yaşındaki lisanslı ticari ıstakoz dalgıç Michael Packard , 11 Haziran 2021'de Massachusetts eyaletinin Provincetown kıyılarında ıstakoz için dalış yapıyordu. Bir tuzağı kontrol etmek için okyanusa 45 ft daldı - geçen bir balina onu yuttuğunda . "Bu büyük yumruyu hissettiğini ve her şeyin karardığını" söyledi .

Balıkçı önce büyük beyaz bir köpekbalığının kendisine saldırdığını sandı ama diş bulamadı. Packard , "Her şey çok hızlı gelişti " dedi. "Tek düşüncem o ağızdan nasıl çıkacağımdı."

Kısmen devasa ağızdan yutulan Packard, filtreli bir balya perdesi ile çevrili tüplü tankının regülatöründen nefes almaya devam ettiğini söyledi. "O boyuttaki bir balinayı yenebilmemin hiçbir yolu olmadığını anladım. Benimle ne isterse yapacaktı. Ya beni yutacak ya da tükürecekti."

Sonun yakın olduğuna inanan Michael, karısını, oğullarını, annesini ve ailesinin geri kalanını düşünerek; "Buradayım, hava soluyorum. Bu balinanın ağzından bitene kadar hava mı soluyacağım? Çılgın şeyler."

30 saniye hatta 30 saniyeden fazla bir süre sonra, birdenbire balina Michael'ı ağzından çıkardı.

Michael Packard'ın mürettebatı tüm olaya tanık oldu.

Karşılaşma, Micheal'ın mürettebat ortağı Josiah Mayo tarafından teknelerinden izlendi. Josiah, 10 Boston'a "Michael'ın pisliğin içinde birden belirdiğini ve balinanın ortadan kaybolduğunu gördüm." dedi

Tekne kaptanı Joe Francis, CBS Boston'a şunları söyledi: “Mike'ın paletlerini takarak su ayaklarından ilk suyun üstüne sıçradığını ve tekrar suya indiğini gördüm. Tekneye atladım. Onu kaldırdık, tankını çıkardık. Onu güverteye çıkarıp sakinleştirdi ve 'Joe, bir balinanın ağzındaydım' dedi. 'İnanamıyorum, bir balinanın ağzındaydım Joe!' diyor.”
olaydan sonra



Packard, Hyannis Cape Cod Hastanesine yatırılmıştı ve serbest bırakıldıktan sonra tüm olayı hatırlamıştı. Mucizevi bir şekilde, Michael kambur balina ile olan dolaşmasında sadece çıkık bir dizi ve yumuşak doku hasarı yaşadı. 10 Boston raporuna göre, şimdi toparlanıp suya geri dönmek için can atıyor.

Daha da mucizevi bir şekilde, Michael yirmi yıl önce başka bir ölüme yakın deneyimden kurtuldu: Cape Cod Times'a göre 2001'de Kosta Rika'da bir uçak kazasında ciddi şekilde yaralandı, ciddi yüz yaralanmaları ve kollarında ve bacaklarında çok sayıda kırık kemik yaşadı.

Kambur balina


Dünya Yaban Hayatı Fonu'na göre, kambur balinaların küresel nüfusu yaklaşık 60.000'dir. Yaklaşık 36 ton ağırlığında olabilirler ve 50ft (15m) uzunluğa kadar büyüyebilirler.
Kambur balinalar insanları yemezler. Uzmanlara göre, bu tür davranışlar neredeyse hiç duyulmamış bir olaydır.

Michael Packard'ın deneyimi

Packard'ın oğlu Jacob, babası ile bir röportaj ayarladı ve ve ölüme yakın deneyimiyle ilgili bazı soruları yanıtladı.

S: Bir balina tarafından yendiğinizi fark ettiğinizde 'son düşünceniz' neydi?

C: Karım ve çocuklarım

S: Ne kadar süre mahsur kaldınız? Ölebileceğini düşündün mü?

C: (Ben) yaklaşık 30-40 saniye kapana kısıldım. Evet, bugün öleceğime neredeyse ikna olmuştum.

S: Nasıl çıktın?

C: Sonunda, balina başını ve dilini hareket ettirerek beni yerinden çıkarmayı başardı, sanırım.

S: Çıktıktan sonra ne oldu? Güvenli bir şekilde yüzebildiniz mi yoksa birinin size yardım etti mi?

C: Arkadaşım, orada olduğu için şükrederek beni sudan tekneye geri çıkardı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Yorumlarınız bizim için değerlidir, lütfen yorum yapmayı ihmal etmeyelim :)

Yorum yaptın mı?

Yorum yaptın mı?

Yorum Gönder (0)

buttons=(Onay !) days=(20)

Web sitemiz, deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. daha fazla bilgi
Accept !
Yukarı Çık